پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00014:19 - 1396/03/22

کجائید کشورهای عربی!؟ بیایید و علیه ایران وارد عمل شوید/ اعزام ناوگان نیروی دریایی ایران

فیصل القاسم تحلیلگر سوری و مجری ارشد شبکه الجزیره قطر به کشورهای تحریم کننده این کشور طعنه زد.

به گزارش کارگرآنلاین، به نوشته وطن چاپ آمریکا،، فیصل القاسم در توییتر کشورهای عربی تحریم کننده قطر را خطاب قرار داد و نوشت: «"ناوگان فارسی، صفوی و مجوسی" که "به اصطلاح دشمنانِ" ایران آن را این‌گونه نام گذاشته اند، اینک در حال حرکت به کشور عمان و خلیج عدن است. کجائید کشورهای عربی!؟ بیایید و علیه ایران وارد عمل شوید.»

روزنامه وطن در ادامه افزود: «اینک قطر از آسمان، دریا و زمین توسط همسایگانش محاصره شده و همه گذرگاه ها به سمت این کشور توسط چهار کشور عربی بسته شده و تنها راه امدادرسانی به قطر از طریق عمان است. در این میان، ایران از آمادگی خود برای تأمین مایحتاج قطر خبر داده است.»

گفتنی است که در ادامه محاصره و تشدید تحریم ها علیه قطر توسط همسایگانش، امارات اعلام کرده است که خطوط هوایی که از عمان به سمت قطر پرواز دارند، نمی توانند از آسمان امارات عبور کنند.

روابط عمومی نیروی دریایی ارتش اعلام کرد ناوگروه چهل و هفتم نیروی دریایی ارتش امروز به آب‌های آزاد اعزام می‌شود. این ناوگروه متشکل از ناو موشک انداز البرز و ناو پشتیبان بوشهر است.

بر اساس این گزارش، چهل و هفتمین ناوگروه اعزامی نیروی دریایی ارتش به منظور انجام مأموریت‌های محوله با بدرقه امیر دریادار حبیب‌الله سیاری فرمانده نداجا از منطقه یکم دریایی بندرعباس ابتدا به کشور عمان و سپس آبهای آزاد و بین المللی در شمال اقیانوس هند و خلیج عدن اعزام خواهد شد./جام نیوز

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین